2012. június 17., vasárnap

Chevrolet Promo Animation

Eljött az idő hogy nyilvánosságra hozzam az elmult időszakban legtöbb időmet felemésztő munkát, amit egy nagyon tehetséges cimborámmal, Somogyi Donáttal készítettünk!
Végre itt a film! Nézzétek!


 

 A film egy jól, általunk előre kidolgozott, átgondolt cselekményt mutat be. Mivel reklámfilmnek készült, bele kellett férnie másfél percbe. Itt az általam elkészített storyboard, ami ahogy láthatjátok a végén történt változtatás kivételével beállításokra pontosan megegyezik az animációban látottakkal:


Természetesen az egész animációt folyamatos közös megegyezés alapján készítettük, egymás mellett dolgoztunk a projekten, így rögtön tudtuk az esetleges hibákat korrigálni egymás agymenését azonnal rázudítani a másikra :) A beállítások összessége először papírra ceruzával készült el vázlatosan, majd ezeket az Adobe Illustrator segítségével rajzoltuk át vektoros objektumokká. A hátterek elkészítéséért Donát volt a felelős, én a karaktereket, fázisrajzokat készítettem, plusz a végén néhány hátteret. Az animálás az Anime Studio Pro 6-al készült, amit teljes egészében Donát készített. Én ezalatt Adobe Premiere Pro-ban raktam össze a jeleneteket, rajzoltam a fázisokat, készítettem az ujabb mozgatásra váró jeleneteket.
Ezek közül mutatom meg most a szerintem legizgalmasabbaknak talált plánokat, amik így önálló képként is megállják a helyüket:


A szemléletesség kedvéért egy fázissorozatot is megmutatok. Ez az a jelenet amikor a főhős tragacsa megrogyik a piros lámpa elött:


Miután megvolt szinte az egész film összes jelenete és közben össze is lettek fűzve, elkezdtük a hangokat készíteni, felvenni. Ez több időbe és munkába került mint gondoltuk volna és még mindig ugy érzem hogy ez lett a leggyengébb része, ezzel szenvedtünk legtöbbet. De végül is összeállt, élvezhető lett.
A zenét én készítettem, az akusztikus gitáromon, a kész dalhoz jó néhány szólam feljátszására volt szükségem, tapsolást is vettünk bele az ütem kedvéért, így lett egy kis feelinges hangulata a film végének, amikor kiszínesedik a világ :)

Remélem sokatoknak kellemes élményt nyujt majd ez a kis promo film és érzitek rajt azt a lendületet, energiát és lelkesedést és szeretetet amivel mi ezt ketten összehoztuk.
Mivel ez a páros ilyen jól működött, a közel jövőben ujabb közös projekt vár megvalósításra, amit majd rendszeresen közlök itt! 
Aki Vimeo-n szeretné megnézni a filmet itt megteheti: 


Young Creative Chevrolet from Somogyi Donat on Vimeo.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése